poniedziałek, 3 czerwca 2013

Od Shaan: Dziwna jungla....

Byłam smutna. Ja wcale nie chciałam złamać praw telepatii. Po prostu zżyłam się z używaniem jej w ten sposób. To bardzo przydtne. Ale Harmony miała rację. Nie mogę przeczesywać umysłów wszystkich, których spotkam. Biegłam przez Junglę rozmyślając jak przeprosić dziewczyny. Nagle wpadłam na czerwono-czarnego wilka. podniosłam wzrok i cofnęłam się. Nad wilczurem rysowały się szeroko rozpięte skrzydła ogromnego smoka.
-Hłasa nako!*-wykrzyknęłam zaklęcie. Zaraz smok zmniejszył się do wielkości szczura. Wilk zrobił wielkie oczy, ale przybrał pozycje bojową.
-Liam! Ann!-krzyknęłam. miałam nadzieję, że zjawią się szybko. Ja nie umiem dobrze walczyć i nie jestem silna. Wiedziałam, że Annaeth jest na mnie zła, ale miałam nadzieję, że mogę na nią liczyć. Intruz skoczył na mnie. Przewróciłam się na grzbiet. Kopnęłam go tylnymi łapami w brzuch i wyleciał w powietrze. Ledwo się powstrzymałam, żeby nie wpłynąć mu do umysłu. Nie, nie mogłam się od tego uzależnić. Podniosłam się. Wilk stał naprzeciw mnie. Nagle widok zaczął mi się rozmazywać. Kręciło mi się w głowie. Zaczęłam się zataczać. Ległam na ziemi. Usłyszałam szelest. Z krzaków wyłoniła się Ann.
-Jednak przyszłaś...-uśmiechnęłam się.
-Miałabym cię zostawić?!-zaśmiała się. Zaczęła śpiewać tak pięknie, że wilk stał jak zaczarowany i słuchał. Zawroty głowy minęły. Wstałam.
-Deann mitrita pokenssta.-wilk znieruchomiał i przewrócił się na ziemię. Beth przestała śpiewać. Niebo przeciął biały kształt. Harmony! Wylądowała na trawie i wzięła wilka na plecy.

Ilai, opiszesz jak sie czułeś?
Czy może Annabeth,
napisz jak Ilai znalazł się w watasze :3

*Pochyłą czcionką będą pisane zaklęcia. Inne wilki też mogą napisać zaklęcia, ale jeśli to one je wypowiadają muszą w jakiś sposóbb się ich nauczyć. Shaan umie się posługiwać magią, ale do tej pory żaden inny wilk tego nie umie.

8 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze opisałaś działania Enigmo :3. ale to wygląda jak strzał takiej jaskrawo-zielonej kuli plazmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zapomniałam. Niech bedzie, że ona jest taka szybka, że jej nie zauważyłam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoczko. Ale to co, jak ja dołączam? W tekście nie ma nic o Liamie, a on ma dokończyć O.O? I jak ja dołączyłem? Bo walczymy, ale przez to, że cię zaatakowałem chyba nie dołączę do watahy, więc może jakiś koniec tego jak zostałem członkiem watahy? bo się trochę pogubiłem xD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu pomyliły mi sie wasze imiona! Strasznie przepraszam....

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma sprawy, tylko po prostu trochę się pogubiłem i chciałem się w tym połapać, ale teraz już wiem. Ale nic się nie stało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Annabeth prosiłbym cię, żebyś to ty napisała co dalej, bo ja nie mam kompletnie pomysły na to co będzie dalej xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma sprawy ;) zaraz się za to wezmę

    OdpowiedzUsuń

Nie pisz obraźliwych komentarzy, bo dostaniesz upomnienie. Dwa upomnienia i wylatujesz :D A ja po prostu ich nie umieszczę.