wtorek, 4 czerwca 2013

Od Takkuro: Pościg

Wiatr powiewał moim futrem , a ja biegłam cały czas przed siebie z wielką prędkością, przeskakiwałam strumienie, kłody i ... wilki które mnie ścigały. Skoczyłam na drzewo, i wzbiłam się w powietrze, aż nagle poczułam niewyobrażalny ból i runęłam na ziemie- oberwałam piorunem -.- wrogie wilki władały błyskawicami, a ja omijałam je z niesamowitą zręcznością. Cały czas biegnąc przed siebie, usłyszałam szybsze biegi wilka tuż za mną , zaatakował mnie Atikuro-biały samiec-który pragnął mnie schwytać i ukatrupić tuż po moim "odwołanym ślubie" (który szczerze nie wypalił, ponieważ byłam tylko zmuszana do ożenku) , skoczył w moim kierunku,a ja gwałtownie się odwróciłam i odbiłam się od jego pyska, w przestworzach odwróciłam się spadając i zaatakowałam pazurami oraz korzeniami, i poważnie go pocharatałam . Wściekły samiec ruszył w szarże i ugryzł mnie w bok, a zza niego wyskoczyły cztery kolejne wilki. Wszystkie okrążyły nas jak w jakimś koszmarze...
Miałam tego dosyć! Patrzyłam z nienawiścią na krwawe ślepia Atikuro, który mnie trzymał. Jego wzrok mówił "Już nie żyjesz, zdrajco! "
Ale ja do tego nie dopuszczę! Natychmiast uderzyłam go głazem , który wzięłam za pomoca mojego żywiołu i uderzyłam go z wielką siłą- wilk walnął w konar drzewa z trudem wstając , ale gdy spojrzał już mnie nie było- pościg trwał...
Uciekałam przez wrzosowisko, trwając w rozpaczy jaką była myśl o tym, że on mi nie da żyć. To było okropne! Biegłam już nawet nie patrząc gdzie biegnę i dosłownie w ułamku sekundy uderzyłam w "COŚ" ,a tym kimś był szary wilk z czerwonymi zaznaczeniami...
-Ee..e cześć mam na imię Ilai...- powiedział patrząc na mnie jakby zobaczył ducha..
-Takkuro, a teraz UCIEKAM. Do widzenia!
-Co?
Usłyszałam już tylko głuchy warkot Ilai'a. Zawróciłam. Zobaczyłam jak wilki otoczyły go... On sam...Nie, nie, nie, to moja sprawa ! Skoczyłam do gardła białego wilka, i przetoczyłam się z nim do wody , zacisnęłam szczęki jeszcze ciaśniej , przez co udusiłam go momentalnie.
Odwróciłam się. Ilai powalił wilka w dośc dziwny sposób. Wilk zaczął zataczać kręgi i jakby był pijany upadł na ziemie...


Dokończy Ilai

2 komentarze:

  1. Dokończę kiedy historia mojego dołączenia się zakończy ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. xD PANNA MŁODA WE KRWI , HAHA ,TO LUBIĘ!

    OdpowiedzUsuń

Nie pisz obraźliwych komentarzy, bo dostaniesz upomnienie. Dwa upomnienia i wylatujesz :D A ja po prostu ich nie umieszczę.