poniedziałek, 3 czerwca 2013

Ogłoszenia parafialne (możecie usiąść)

Ogół

Już jestem, wróciłam. Proszę o aplauz!!! Dobra, do rzeczy. Pierwsza osoba, która zajęła pierwsze miejsce (xD) w konkursie za aktywność, jest....... Annabeth!!! Ma dopiero 3 posty, ale to najwięcej ze wszystkich (nie licząc mnie, oczywiście). Wilk Liam jest blisko spadnięcia z pozycji Gammy na pozycję Delty. Niech szybko napisze posta jak dołączył to się urzyma. Mamy trzech nowych członków: Khilan, Takkuro i Ilai'a.

Wydarzenia

Shaan dotarła do Wybrzeża ( tak nazywa się teren, na którym mieszkają wilki) i odnalazła tam Annabeth. Załaożyły watahę i Shaan dostała nauczkę za grzebanie w mózgu od Harmony. Przy spokojnej kolacji wilczyce zaatakowała łasica, która przedstawiła sie jako Buck. Narazie gdzieś zniknęła, ale jak sądzę nie na długo. Nie wiem jak dołączył Liam, wiec nie mam co napisać :,( Potem Shaan podczas biegu w Jungli natknęła się na Ilai'a.

Nowości

Przepraszam za ankietę. Nie wiem co się stało, ale skoro było pięć głosów, a Khilan nie głosowała to chyba wszyscy są na tak. Proszę pisać wasze przydomki na dole w komentarzach, albo wysyłać mi na pocztę. Ja muszę się zastanowić nad swoim. Mamy nową zakładkę: Adopcje. Wilki można adoptować do połowy września- mniejwięcej do 15 września-, a potem zakładka znika. Muszę zmienić w regulaminie. Szczeniaki odchodzą nie na zimę tylko na wiosnę. Mój błąd. Formularz skopiować, wypełnić i wysłać do mnie. Jeśli chcecie, oczywiście ^.^ Wilki znalazły dwie nowe jaskinie: Jaskinię wulkaniczną i Jaskinię wodospadu. Jeśli ktoś chce się przenieść, piszcie. To chyba tyle na razie.

Shaan na grzbiecie Harmony.

1 komentarz:

Nie pisz obraźliwych komentarzy, bo dostaniesz upomnienie. Dwa upomnienia i wylatujesz :D A ja po prostu ich nie umieszczę.